ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

6

Дата реєстрації:

28.06.2023

Проголосовано:

28.06.2023 10:48:17

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 6



У К Р А Ї Н А



ЛЮБЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА



ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ



Р І Ш Е Н Н Я



від 28 червня 2023 року



смт.Любеч



Про здійснення повноважень у сфері



державної реєстрації актів цивільного стану



Відповідно до статті 26, підпункту 5 пункту «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» пункту 3 частини першої статті 4 та частини другої статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану а також їх зберігання затвердженого наказом Мінюсту від 29.10.2012р. №1578/5, зареєстрованим у Мін’юсті 02.11.2012р. за №1845/22157 Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000р. №52/5 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 року за №719/4940, селищна рада



ВИРІШИЛА:




  1. Здійснювати повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану- проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті на території Любецької селищної територіальної громади.

  2. Визначити виконавчий комітет Любецької селищної ради як виконавчий орган Любецької селищної ради для здійснення повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

  3. Секретарю Любецької селищної ради вжити передбачених законодавством організаційних та технічних заходів до забезпечення виконання повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

  4. Визначити секретаря селищної ради Слободську Аллу Іванівну відповідальною за:

    4.1 зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

    4.2. ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану;

    4.3. подання у встановлені законодавством порядку і строки до Чернігівського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Чернігівському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання гербової печатки при здійсненні поноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

    4.4.ведення з дотриманням вимог чинного законодавства Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

  5. На час тимчасової відсутності (відпустки, відрядження, хвороба тощо)секретаря Любецької селищної ради Слободської Алли Іванівни виконання її обов’язків щодо державної реєстрації актів цивільного стану, обліку звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання покладається на керуючу справами виконавчого комітету Любецької селищної ради Кухаренко Тетяну Станіславівну.

  6. Секретарю селищної ради Слободській Аллі Іванівні забезпечити інформування Чернігівського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Чернігівському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про прийняття цього рішення, надіславши його копію.

  7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань регламенту, освіти, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я, питань соціального захисту населення, законності і правопорядку та депутатської етики.



Селищний голова Валерій КОСТИЛЬОВ