ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 13

ПРОЄКТ

Україна

ЛЮБЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРИДЦЯТЬ ВОСЬМА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

від 2025 року

с-ще Любеч

Про внесення змін до Положення

про службу у справах дітей

Любецької селищної ради та

затвердженняв його вновій редакції 

Керуючись ст.11, 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.4 Закону України "Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей", Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі» від 20 листопада 2024 року № 4073-ІХ внесені зміни до Сімейного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 21-22, ст. 135), яким надано повноваження службам у справах дітей сільських та селищних рад провадження діяльності з усиновлення та нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей. Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09 травня 2025 року № 528 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів  України від 24 вересня 2008 р. № 866 і від 08 жовтня 2008 р. № 905», постанови КМУ № 702 від 18.06.2025 року «Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо здійснення органами опіки та піклування, службами у справах дітей повноважень стосовно організації діяльності дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.» Взявши до уваги типове положення про службу у справах дітей, затверджене наказом Міністерства соціальної політики № 518 від 16.09.2021 року «Про затвердження примірних положень про службу у справах дітей, з метою приведення установчих документів служби у справах дітей у відповідність до чинного законодавства України селищна рада

ВИРІШИЛА:

1.Внести зміни до Положення про службу у справах дітей Любецької селищної ради та затвердити його в новій редакції.

2.Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника селищного голови Юрія Петренка.

Селищний голова Валерій КОСТИЛЬОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення тридцять восьмої сесії Любецької селищної ради восьмого скликання від ХХ серпня 2025 року

Селищний голова

____________В.М. Костильов

П О Л О Ж Е Н Н Я

про службу у справах дітей Любецької селищної ради

(викладено в новій редакції .08.2025 р.)


  1. Загальні положення
    1.1. Служба у справах дітей Любецької селищної ради (далі — Служба) є виконавчим органом Любецької селищної ради, якому делеговано повноваження із соціального захисту прав дітей, зокрема дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, а також стосовно здійснення передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, що проживають на території громади Любецької селищної ради. Служба є структурним підрозділом Любецької селищної ради, який утворюється рішенням Любецької селищної ради, відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", має статус відділу та в межах територіальної громади забезпечує виконання покладених на Службу завдань.
    1.2. Служба підпорядкована, підзвітна та підконтрольна голові Любецької селищної ради.
    1.3. Служба утримується за рахунок коштів бюджету Любецької селищної ради без відкриття додаткових/окремих рахунків у банках, фінансове обслуговування здійснюється бухгалтерією Любецької селищної ради.
    1.4. Служба у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами, указами Президента України, Верховної Ради України та постановами Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, наказами начальника служби у справах дітей обласної державної адміністрації, рішеннями Любецької селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, іншими нормативними актами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
    1.5. Положення про Службу затверджується рішенням Любецької селищної ради.
    1.6. Повне найменування: Служба у справах дітей Любецької селищної ради.
    1.7. Скорочена назва: ССД.
    1.8. Юридична адреса Служби: 51250, Чернігівська область, Чернігівський район, селище Любеч, вулиця Добринінська, будинок 60.
    1.9. Служба має свій бланк, печатку із своїм найменуванням, описи та зразки яких затверджуються розпорядженням селищного голови та веде діловодство відповідно до Інструкції.
  2. Основні завдання та повноваження Служби 

2.1. реалізація на території громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей у територіальній громаді, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку;

2.2. розроблення і здійснення самостійно або разом з виконавчими органами селищної ради, відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими об'єднаннями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

2.3. організація і проведення разом з виконавчими органами селищної ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність і безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

2.4. координація діяльності виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території територіальної громади, у розв'язанні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, надання їм у межах компетенції практичної, методичної та консультаційної допомоги в цій сфері;

2.5. розроблення та подання пропозицій до проєктів місцевих, обласних програм, планів і прогнозів щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, у тому числі в частині бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і проведення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності;

2.6. ведення державної статистики щодо дітей;

2.7. організація та проведення разом з виконавчими органами селищної ради, науковими установами досліджень у сфері соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів про причини та умови вчинення дітьми правопорушень; вивчення і поширення міжнародного досвіду з питань соціального захисту дітей, дотримання їхніх прав та інтересів; підготовка та подання в установленому порядку статистичної звітності;

2.8. Надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

2.10. проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції Служби, зокрема, через засоби масової інформації;

2.11. вжиття заходів із виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без батьківського піклування; у разі необхідності забезпечення їх тимчасового влаштування, надання необхідної допомоги з урахуванням їхніх потреб;

2.12. забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров'ю, шляхом:

 невідкладного проведення оцінки рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим представниками Національної поліції, які діють у межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров'я, у разі необхідності із залученням інших фахівців;

 вжиття в разі необхідності заходів щодо організації надання дитині необхідної медичної допомоги, її тимчасового влаштування;

 підготовка клопотання до органу опіки та піклування про невідкладне відібрання дитини у батьків або осіб, які їх замінюють, у разі підтвердження факту загрози її життю та здоров'ю;

 підготовка за участю виконавчих органів селищної ради документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення, відібрання дитини у батьків без позбавлення їх батьківських прав.

2.13. підготовка документів та проєктів рішень органу опіки та піклування для реєстрації народження підкинутих, знайдених дітей, дітей, покинутих у пологових будинках, інших закладах охорони здоров'я, дітей, мати яких померла чи місце проживання матері яких встановити неможливо, подання таких документів та рішень органам реєстрації актів цивільного стану;

2.14. підготовка висновків про доцільність (недоцільність) повернення дитини, щодо якої було прийняте рішення про тимчасове влаштування, до батьків або інших законних представників;

2.15. збір документів, необхідних для надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, підготовка проєктів відповідних рішень органу опіки та піклування;

2.16. вжиття заходів щодо повернення в Україну дітей, позбавлених батьківського піклування, які є громадянами України та походять із відповідної територіальної громади;

2.17. ведення обліків дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, включаючи дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей, які залишились без батьківського піклування, включаючи дітей, розлучених із сім'єю, дітей, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту (далі - діти, розлучені із сім'єю), дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які можуть бути усиновлені; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій; потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів; нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

2.18. участь у межах компетенції у судовому розгляді за участю неповнолітнього обвинуваченого з метою забезпечення прав та найкращих інтересів дітей;

2.19. забезпечення в межах компетенції ведення єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім'ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів;

2.20. вжиття вичерпних заходів для влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім'ї громадян України із дотриманням пріоритету сімейного виховання (усиновлення, опіка, піклування, влаштування у прийомні сім'ї та дитячі будинки сімейного типу), у тому числі:

підготовка та видання висновків про можливість бути усиновлювачами особам, які бажають усиновити дитину;

2.21. здійснення у межах компетенції контролю за дотриманням законодавства з питань соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень, у тому числі щодо умов утримання і виховання:

- дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі до спеціальних виховних установ;

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім'ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях;

- дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у сім'ях патронатних вихователів.

2.22. підготовка висновків та звітів про стан виховання, утримання і розвитку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім'ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях, усиновлених дітей;

2.23. розгляд звернень власників підприємств, установ або організацій усіх форм власності щодо звільнення працівників віком до 18 років та надання відповідних письмових дозволів;

2.24. проведення передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі:

- розроблення та проведення заходів щодо захисту прав і законних інтересів дітей, які постраждали від домашнього насильства, та дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;

- прийом та розгляд заяв і повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей;

- інформування дітей, які постраждали від домашнього насильства, їхніх батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі, їхніх батьків, інших законних представників про права дітей, заходи, у яких вони можуть узяти участь, та послуги, якими вони можуть скористатися;

- проведення з батьками, іншими законними представниками дітей профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням у разі необхідності інших суб'єктів соціальної роботи із сім'ями, дітьми та молоддю в межах їхньої компетенції;

- порушення перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питань про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб за невиконання або неналежного виконання ними обов'язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;

- взаємодія з іншими суб'єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, відповідно до статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію домашньому насильству".

2.25. забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми, у тому числі інформування про таких дітей територіального органу Національної поліції, структурного підрозділу місцевої державної адміністрації, відповідального за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, для проведення відповідних заходів згідно із законодавством;

2.26. забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема:

- ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- складання опису майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, за місцем знаходження такого майна;

- підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування за місцем знаходження майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, про встановлення опіки над майном; призначення особи, яка буде представляти інтереси дітей вказаної категорії на час здійснення права на спадкування; укладення договору оренди житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності; погодження зняття з реєстрації дітей зазначеної категорії;

- вжиття заходів щодо передання житла, яке належить на праві користування дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, у власність дитини;

- подання органу опіки та піклування необхідних документів для взяття дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, після досягнення нею 16-річного віку на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і на соціальний квартирний облік у разі наявності правових підстав для цього;

- забезпечення контролю за виконанням рішень селищної ради та її виконавчих органів щодо захисту житлових та майнових прав дітей;

2.27. забезпечення захисту прав дітей при вчиненні правочинів стосовно нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким вони мають, шляхом:

- надання консультацій фізичним особам з питань підготовки необхідних документів щодо вчинення відповідних правочинів;

- перевірка документів, поданих на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини, з'ясування наявності/відсутності обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення таких правочинів;

- підготовка проєктів рішень органів опіки та піклування про надання (відмову в наданні) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;

- подання селищному голові клопотання про необхідність звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини.

2.28. збір матеріалів, підготовка письмових висновків органів опіки та піклування для подання до суду або проєктів рішень органу опіки та піклування щодо розв'язання спорів між батьками стосовно прізвища, імені, місця проживання дитини, участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;

2.29. підготовка висновків та проєктів рішень органу опіки та піклування про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України;

2.30. підготовка для подання до суду висновків органу опіки та піклування щодо позбавлення та поновлення батьківських прав; побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав; відібрання дитини від особи, яка тримає її у себе не на підставі закону або рішення суду; з інших питань, що стосуються прав дитини, які вирішуються із залученням або за ініціативою виконавчого органу міської ради як органу опіки та піклування;

2.31. складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно до частин п'ятої, шостої статті 184 (невиконання рішення органу опіки та піклування щодо визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від дитини) та статті 18850 (невиконання законних вимог посадових (службових) осіб органу опіки та піклування) Кодексу України про адміністративні правопорушення;

2.32. розгляд питань, пов'язаних із доцільністю відрахування неповнолітніх здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти першого року навчання, здобувачів фахової передвищої та вищої освіти першого року навчання (далі - здобувач освіти), що передбачає:

- отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти повідомлення, у тому числі в електронній формі та за допомогою телефонного зв'язку, про заплановане відрахування неповнолітнього здобувача освіти із зазначенням підстав для такого відрахування за один місяць до прийняття відповідного рішення;

- вивчення у взаємодії із законними представниками неповнолітнього здобувача освіти (протягом 10 робочих днів з дня отримання такого повідомлення) підстав запланованого відрахування на предмет їх відповідності законодавству у сфері захисту прав дітей; встановлення причин відрахування, визначення доцільності та можливості їх усунення;

- у разі встановлення факту невідповідності підстав запланованого відрахування неповнолітнього здобувача освіти законодавству у сфері захисту прав дітей подання закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти аргументованого заперечення щодо такого відрахування.

2.33. сприяння в межах компетенції поверненню дітей-іноземців, виявлених на території громади, до місць їхнього постійного проживання та забезпечення їх соціального захисту до моменту повернення;

2.34. представництво в підприємствах і установах незалежно від форми власності, а також в судових та інших органах від імені органу опіки та піклування інтересів дітей, розлучених із сім'єю, виявлених на території громади;

2.35. здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;

2.36. розгляд в установленому порядку звернень громадян, зокрема звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, іншими законними представниками обов'язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;

2.37. визначення пріоритетних напрямків поліпшення на території громади становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

2.38. організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних при їх обробці в Службі у справах дітей Любецької селищної ради, в порядку, визначеному нормативно-правовими актами з питань захисту персональних даних;

2.39. виконання інших функцій, покладених на Службу відповідно до законодавства.

ІІІ. Права Служби

3.1. приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які оформлюються у формі наказу та є обов'язковими для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, посадовими особами, фізичними особами;

3.2. отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання рішень, що входять до компетенції Служби;

3.3. отримувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до компетенції Служби; від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання визначених для неї завдань;

3.4. звертатися щодо фактів порушення прав та інтересів дітей до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в разі виявлення таких фактів;

3.5. перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності, стан виховної роботи з дітьми у закладах освіти за місцем проживання, а також у разі необхідності - умови роботи працівників віком до 18 років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;

3.6. представляти в разі необхідності інтереси дітей у судах, у їх взаємодії з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, брати участь у розгляді судами справ щодо дітей і захисту їхніх прав та інтересів;

3.7. запрошувати для бесіди батьків, інших законних представників дітей, посадових осіб з метою з'ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів щодо усунення причин;

3.8. порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих Службою, Нацсоцслужбою;

3.9. порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей;

3.10. ініціювати укладання в установленому порядку угод про співпрацю з громадськими об'єднаннями і благодійними організаціями з питань, які належать до компетенції Служби;

3.11. скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Служби;

3.12. проводити особистий прийом дітей, а також їхніх батьків, інших законних представників, розглядати їхні звернення з питань, що належать до компетенції Служби;

3.13. визначати потребу у спеціальних установах, закладах соціального захисту дітей, сімейних форм виховання та порушувати питання про їх утворення.

3.14. відвідувати дітей, які перебувають на обліку Служби за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів щодо соціального захисту дітей;

3.15. проводити інспекційні відвідування одержувачів аліментів із метою контролю за цільовим витрачанням аліментів.

 ІV. Організація роботи Служби

4.1. Служба в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, відділами, виконавчим комітетом, органами місцевого самоврядування, територіальними органами освіти, з закладами охорони здоров’я та іншими органами виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на неї завдань та здійснення запланованих заходів.

4.2. Службу очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній основі та звільняється з посади розпорядженням голови селищної ради згідно із законодавством.

4.3. Начальник повинен мати повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 років.

4.4. Начальник служби:

здійснює керівництво службою, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Службі;

- розробляє посадові інструкції працівників Служби та розподіляє обов’язки між ними, очолює та контролює їх роботу та положення про Службу;

планує роботу Служби, вносить пропозиції щодо формування планів роботи;

- перевіряє утримання дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім'ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях;

селищної ради;

вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Служби;

звітує перед головою Любецької селищної ради про виконання покладених на Службу завдань та затверджених планів роботи;

вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань, що належать до компетенції Служби, та розробляє проєкти відповідних рішень;

за необхідності бере участь в роботі сесій Любецької селищної ради, в засіданнях виконавчого комітету та інших заходах, що проводяться селищною радою та виконавчим комітетом;

представляє інтереси Служби у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами Любецької селищної ради, зі службою в справах дітей обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва селищної ради;

-видає у межах своїх повноважень накази, а саме:

накази про взяття дитини/дітей на облік Служби;

накази про зняття дитини/дітей з обліку Служби;

накази про тимчасове влаштування дитини/дітей;

накази про скасування/припинення дії попередньо прийнятих наказів.

-видає у межах своїх повноважень накази з основної діяльності, а саме:

накази про здійснення профілактичних рейдів;

накази про відвідування родин, в яких виховуються діти, що перебувають на обліку Служби та родини з групи ризику;

накази про вжиття заходів щодо відзначення свят;

накази про видачу гуманітарної допомоги сім'ям, в яких виховуються діти, що перебувають на обліку Служби.

- організовує контроль виконанням наказів;

забезпечує виконання покладених на Службу завдань;

проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Служби;

у межах наданих повноважень організовує ділове листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції;

здійснює інші повноваження, визначені законом.

4.5. Накази начальника Служби, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані селищним головою.

4.6. Утримання Служби здійснюється відповідно до законодавства.

4.7. Матеріально-технічне забезпечення Служби здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету.

4.8. Штатний розпис служби затверджується селищною радою у межах структури та граничної чисельності Служби.

4.9. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Служби визначає селищна рада у межах відповідних бюджетних призначень.

4.10. Оплата праці працівників Служби здійснюється відповідно Постанови Кабінету Міністрів України № 268 від 09.03.2006 року "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів".

V. Зміни та доповнення до положення

5.1. Зміни та доповнення до Положення вносяться за рішенням сесії Любецької селищної ради.

5.2. Внесення змін та доповнень до Положення оформлюється шляхом викладення в новій редакції, прошивається, пронумеровується згідно чинного законодавства.

5.3. Рішення Любецької селищної ради, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується згідно чинного законодавства.

Секретар селищної ради Алла СЛОБОДСЬКА